سوالات متداول

در این بخش برخی از سوالات رایجی که از سمت هنرجویان آکادمی دلفی مطرح میشود را پاسخ میدهیم.

  • فایل های محصولات خریداری شده تا چند روز برای هر شخص فعال و قابل دانلود است است ؟

تا 30 روز پس از خرید محصول در دسترس می باشد که مهلت بسیار مناسبی برای دانلود فایل ها می باشد. پس از گذشت 30 روز از پنل کاربری حذف می شوند و امکان قراردادن مجدد آنها برای دانلود وجود ندارد. پیشنهاد می کنیم بعد از خریداری هر دوره ترجیحاً زودتر فایل های خریداری شده را دانلود نمایید و دانلود را به روزهای آخر موکول نکنید. ضمناً پس از دانلود حتما یک بک آپ از فایل ها برای خود در هارد اکسترنال نگهداری نمایید.

  •  آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟

بله قیمت محصولات همواره به روز می باشند.

  •  آیا قیمت محصولات آکادمی دلفی در مقایسه با سایت های دیگر مناسب است؟

قیمت آموزش های ویدیویی آکادمی دلفی را (علی رغم کیفیت بالا و کامل بودن و زحمات زیاد تولید آنها) بسیار پایین تر از ارزش واقعی آنها قرار داده ایم تا بدین شکل علاقه مندان بتوانند با صرف هزینه ای معقول محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایند. می توانید قیمت ها را با سایت های مشابه مقایسه نمایید.

  •  آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم از سایت خرید نمایم ؟

بله  در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید خرید خود را انجام دهید و بلافاصله محصول را دانلود نمائید.

  •  آیا بر روی ویدیوهای آموزشی خریداری شده ، قفل وجود دارد ؟

خیر، به منظور سهولت استفاده خریداران از ویدیوها، بر روی آنها قفلی قرار نداده ایم، اما انتشار ویدیوهای آموزشی آکادمی دلفی و قرار دادن آنها در اختیار دیگران مورد رضایت ما نمی باشد. در صورتیکه تحت هر عنوان ویدیوهای آکادمی دلفی رایگان به دست شما رسیده است، جهت کسب رضایت لطفاً هزینه آنرا به آکادمی دلفی پرداخت نمایید.

  •  آیا پرداخت اینترنتی هزینه محصول در سایت آکادمی دلفی است؟

بله تمام بخش های سایت آکادمی دلفی و به ویژه سیستم پرداخت اینترنتی آن‌ بر بستر پروتکل https و کاملاً ایمن می باشد. ( با مشاهده قسمت Address Bar در مرورگر خود مشاهده می نمایید که از پروتکل امن https باستفاده می‏‌شود. بدین شکل تمام اطلاعات شما به صورت رمز شده و غیر قابل دسترسی و خوانده شدن توسط دیگران تبادل می شود.)

  •  فایل های محصولات خریداری شده به چه فرمتی می باشند ؟

محصولات به صورت فایل های ویدیوئی رایج با فرمت استاندارد mp4 بوده و به راحتی با همه نرم افزارهای رایج در سیستم (کامپیوتر و لپ تاپ) و نیز در موبایل و تبلت نیز قابل پخش می باشند.

  • آیا می‏‌توانم به جای خرید و دانلود اینترنتی ، با مراجعه به یک محل، محصول را حضوری خریداری کرده و تحویل بگیرم ؟

با توجه به اینکه آکادمی دلفی یک فروشگاه اینترنتی می باشد و یکی از اهداف آن کاهش سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تمامی فایل های آموزش ها بر روی سرورهای دانلود سایت قرار داده شده اند و پس از خرید محصول به راحتی از هر مکانی در دنیا قابل دانلود می باشند و لذا آموزش ها به صورت فیزیکی بابت تحویل در محل مهیا نشده اند و چنین امکانی وجود ندارد.

  • آیا امکان ارسال پستی محصولات خریداری شده  وجود دارد ؟

با توجه به اینکه پس از خرید محصول به راحتی می توانید آنها را دانلود نمایید، پیشنهاد می کنیم به جای ارسال پست، فایلها را دانلود نمایید. با توجه به اینکه ارسال پستی مستلزم پرداخت هزینه های اضافه بابت خرید چندین DVD و یا Cooldisk و نیز هزینه پست بوده  و چند روز کاری طول می کشد تا محصول از طریق پست به دست مشتری برسد، لذا  تمامی کاربران به جای سفارش پستی، فایل ها را به راحتی از سایت دانلود می نمایند. ضمناً در روش های ارسال پستی محصول در قالب DVD و یا USB Flash  مشکلات دیگری مانند خوانده شدن آن DVD و یا USB Flash در سیستم برخی مشتریان ممکن است رخ دهد و مشکلات دیگری را هم به همراه داشته باشد  لذا به منظور جلوگیری از بروز این مشکلات، در آکادمی دلفی دانلود اینترنتی به جای سفارش پستی ارائه می شود.

  • آیا با استفاده از کارت همه بانک‌ها می‌توانم محصولات سایت را خریداری کنم؟

بله با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، می توانید محصول را به صورت آنلاین در درگاه پرداخت سایت خریداری و سپس دانلود نمائید.

  •  آیا ممکن است پرداخت اینترنتی من در درگاه سایت ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟

با توجه به اینکه در آکادمی دلفی از درگاه پرداخت معتبر و باسابقه زرینپال استفاده نموده ایم تا به حال هرگز چنین موردی اتفاق نیفتاده است. حتی اگر برای شخصی چنین مشکلی روی دهد، خود بانک مغایرت‏‌ را رفع کرده و ظرف مدت نهایتاً 48 ساعت مبلغ را به طور خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. همچنین در صورت نیاز می تواند با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

  •  آیا امکان ارسال فاکتور برای محصول خریداری شده وجود دارد ؟

با توجه به اینکه آکادمی دلفی یک فروشگاه اینترنتی می باشد، پس از ثبت سفارش و خرید به صورت خودکار یک ایمیلِ رسید حاوی نام و نام خانوادگی خریدار و محصولات خریداری شده و هزینه پرداخت شده و نام فروشگاه آکادمی دلفی به ایمیل خریدار ارسال میشود که می تواند به عنوان فاکتور و رسید پرینت شده و مورد استفاده قرار گیرد.

  • آیا در آکادمی دلفی در خصوص دوره های خریداری شده آزمون برگزار می شود ؟

خیر. آکادمی دلفی یک وب سایت اینترنتی می باشد و موسسه و یا آموزشگاه نیست، مدارکی که توسط برخی از وب سایت ها پس از خریداری محصول به خریدار ارائه می شوند بیشتر جنبه نمادین و تبلیغاتی دارند، اما در بازار کار، این مدارک برای اکثر کارفرمایان اعتبار خاصی ندارند و معمولاً تاثیری در جذب افراد در بازار کار نرم افزار ندارند. ملاک اصلی میزان دانش و توانایی های تخصصی و تجربه فرد می باشد که در مصاحبه های تخصصی مشخص می شود.

  • آیا در مورد ویدیوهای آموزشی پشتیبانی فنی و پاسخگویی به سوالات درسی وجود دارد؟

محتوای آموزشی در ویدیوها ارائه شده است و همانند سایر آموزش های ویدیویی، پشتیبانی فنی و پاسخگویی به سوالات درسی وجود ندارد. پشتیبانی فنی و پاسخگویی به سوالات درسی عموماً مرتبط با دوره های حضوری آموزشگاه ها می باشند. در صورتیکه پاسخ سوال شما در لیست فوق وجود نداشت می توانید سوال خود را از طریق راه های ارتباطی مندرج در صفحه تماس با ما ارسال نمایید.